75 minutes in heaven !

Idag har jag varit duktig och promenerat upp till gymmet och spinnat I HELA 75 MINUTER !  Visserligen är ju det inte så stor skillnad på 60 minuter och 75 minuter men ändå och så får man ju inte förglömma det underbara vädret, att man går upp och spinnat trots att solen skiner och det är över 15 grader ute,det är ju oxå ett plus poäng,hehe=)

Just nu är jag på jobbet och har börjat att tona håret men naturligtvis så gjorde jag fel trots att jag läste anvisningarna flera gånger så istället för att hälla i hälften av flaskan i håret första omgången så hällde jag i allt så nu får jag se hur detta blir,men det är ju ändå svart färg så det kan ju inte bli så illa i allafall,haha=)

Jag är vrålhungrig oxå så jag ska nog gå och värma min mat så fort håret är färdigt =)

Hööööörs seeeenare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0