Äntligen ledig !

Nu har jag jobbat min mastodont-helg och den är ÄNTLIGEN över !!!! Så idag har jag tänkt att olja in altanen men funderade på att göra det i eftermiddag så att Skrållan kan få vara ute lite under dagen men nu sitter hon här nedanför mej och myser så jag vete tusan om hon är så sugen på att vara ute, eller jo om jag går ut och är ute i trädgårn så tycker hon att det är jätte kul att vara ute annars så så springer hon mest ut och in hela tiden,hon är sällskapsjuk vår misse haha !

Men förutom oljningen så har jag inget mer planerat för dagen och det är såååå skönt att få känna så ! Huset är städat, tvätten tvättad och stryk så jag skulle egentligen kunna gå och lägga mej några timmar och vila men då är väl risken att man blir outhärdligt seg resten av dagen och det är nog inte värt det.

Jag har inte tänkt att träna idag heller utan det kommer bli Spinning Onsdag, Fredag och Lördag perfekt de !

Nä,hörs senare !

HoppHopp !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0