Blommigt värre !

Jag slank in på Plantagen oxå på vägen hem från Bauhaus och köpte hem lite Panseér som man dels hänger upp i fasaden och som jag planerade i krukan på framsidan. Jag har planerat att åka med en av våra grannar på Fredag förmiddag oxå så då får jag köpa lite till baksidan oxå som jag kan planera så fort golvet har torkat.

Dom sa på Bauhaus att jag kunde torka av det överflödiga oljan med en trasa så jag började lite med det tills jag insåg att detta är inte heller rätt och nu har nästan all olja försvunnit får hoppas bara att det inte blir  för kletigt men Mattias trodde inte att det skulle bli det när det väl har torkat in, får verkligen hoppas att han har rätt !






Så här blev blommorna som jag planterade ....








..... Och så här ser dom ut som jag hängde upp på krokarna...















Stackars Skrållizen vill ut !



Baaaara några timmar till Sötnos, sen får du gå ut igen ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0