Dejt,jobb och lååångledigt !

Igår jobbade jag men det var mitt korta pass så det var skönt men innan dess så var jag hem till Helen och pojkarna och fikade, alltid lika kul att träffa dom !

Jag tog även kamran med mej så jag passade på att ta lite kort på dom små godingarna ....


Robin.....




..... och Filip




Nu är jag äntligen långledig oxå så jag och granntanten ska iväg till Plantagen vid tio tiden och gå och strosa lite,de blir kanske en fika oxå. Så innan vi ska iväg så måste jag hinna damsuga och sätta på en tvätt så det är bara att sätta igång antar jag !

I natt kommer älsklingen hem oxå, det ska bli riktigt skönt att få hem han så i morgon ( Lördag ) ska vi på eftermiddan ställa ut utemöblerna och fixa dom sen blir det grillning på kvällen och naturligtvis Robinson !

Nä,dax att sätta igång ! Ha en underbar Lördag !  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0