Diciplin i massor !

Idag har jag hunnit med en promenad till gymmet och ett 2 timmars styrkepass, duktigt va ?=) åååå det var sååå  skönt !! Men sååå ont i armarna jag har nu, helt galet ! Det är såna här pass som jag bli påmind om vad jag håller på med och hur mycket jag älskar att träna, för det gör jag verkligen i grund och botten.

Jag tog på mej ett linne idag som jag inte har haft på mej på jätte länge och det passade perfekt nu, då blir man otroligt peppad att fortsätta kämpa för det är precis vad jag ska göra KÄMPA ! Jag vägde mej idag oxå men vågen stod på 57 kg så där hade det inte hänt mycket, så då känns det extra kul när kläderna säger något annat.

Jag kan ju erkänna att den senaste tiden har varit otroligt slarvigt på alla nivårer ( jag tänker dock inte berätta vad jag har gjort för jag skäms från djupet av mitt hjärta ! ) men det har varit en katastrof verkligen så nu är det skärpning på mycket hög nivå för jag vet att jag kan mycket mycket bättre än vad jag har presterat den senaste tiden och det gör mej fruktansvärt förbanad på mej själv och väldans besviken och skulle ni runt omkring märka på mej att jag slappar efter igen så ge mej en spark i ändan,det är det enda som biter på mej  ! =)

Så nu ligger träningsschemat på 4-5 dagar i veckan för det ska jag klara nu när jag har tränat så länge som jag har gjort så det ska varieras mellan spinning, promenader och styrketräning för jag SKA nå mina 50 kilo eventuellt 45 kilo men jag börjar med 50 så får man se sen hur det känns.

Nä,nu är det snart dax att pipa iväg till jobbet vi höres mina älskade vänner och tack för att ni tar er tid och läser min blogg, det betyder otroligt mycket för mej !

Ha en underbar dag allihoppa ! =)

Kraaamar i massor !!


Kommentarer
Postat av: Therese

Du är verkligen jätte duktig. Och trots slarv så är det bara att glömma det och börja om på ny kula. Det är aldrig för sent för omstarter. Jag är säker på att du kommer att nå ditt mål, speciellt med din envishet:) Kram

2009-04-29 @ 11:51:09
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0