en fullspäckad dag

I morse var jag upp till gymmet och körde spinning och det var hon som jag berättade om förrut, hon som jag inte tyckte så mycket om som instruktör men nu måste jag faktist ändra uppfattning och säga det att hon är otroligt bra och man kör verkligen ut sej totalt på hennes pass, verkligen jätte skönt !

Efter spinningen blev det lite fixande här hemma med tvätt och annat och i eftermiddag har vi vart och lämnat in gräsklippan på Bauhaus och oljat in utemöblerna så nu är dom jätte fina ! =) Så i morgon kan vi ställa upp dom på altanen och bara njuta men än är det lite kallt ute tycker jag men snart så är det MAJ ,LÄÄÄNGTAR ! =)

I kväll ska vi grilla och så blir det Robinson,så det ska bli mysigt ! =)

I morgon funderar jag på att gå upp till gymmet och köra pump men jag har inte bestämt mej än för Mattias frågade om jag ville hänga med upp till golfen och gå en runda så det blir att bestämma sej i morgon.

Hoppas ni andra har en riktigt mysig Lördag kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0