En fullspäckad förmiddag

I morse så vaknade jag redan efter kl 7 men jag låg kvar till klockan 8 sen bar det ut i trädgårn för att rensa klart rabeterna och så har jag slipat altandäcket så Mattias håller på för tillfället och spolar av det för att i morgon ska det smörjas in med olja sen kan vi börja dekorera ute med blommor och grejjs !Läääängtar som bara den !


Vi har tänkt att köpa 2 solstolar till övredäck så man kan ligga där och gotta sej en varm sommardag och så ska jag köpa lite olika krukor och blommor som ska stå längs kantern runt om,ååå de kommer att bli sååå fint ! Rabaterna i trädgårn ska snart fyllas oxå, sista April har jag satt som datum då det är okej att börja plantera hej vilt =) Sen ska mamma köpa lite träd som vi ska sätta på olika platser för dom som fanns förrut togs bort tyvärr av huset förra ägare, lite dumt kanske men men så kan det vara ibland =)

Jag vet inte om jag skrev om vad vi gjorde igår... hmm,aja får göra det  nu då. Jo,vi var upp till golfen och tog en 18-hålls runda tillsammans med Micha, meeeen så det blåste då !! Helt galet !! Så igår var man sååå trött i benen och kroppen, det kändes som ett 60 minuters spinningpass inte var nånting i jämförelse med detta men motion fick man iaf och det var ju bra eftersom jag inte har varit upp till gymmet på hela helgen pga allt jobb som skulle göras ute men nu är som sagt grovgörat klart och man kan snart bara ägna sej åt all inredning, JIPPI !=)

Nu är det snart dax för bege sej till jobbet men jag skriver väl nåt lite senare kanske annars får ni alla ha en supertrevlig Måndag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0