en ledig dag i solen

Idag är jag ledig, solen skiner och fåglarna kvittar kan det bli bättre tro ??? Nä,det tror jag inte ! =) Så idag ska jag städa lite inne och sen under eftermiddan så ska jag sitta ute och läsa min bok och bara njuta ! Jag har kommit på det att jag är en klassisk livsnjutare, jag njuter verkligen av exakt ALLT  ( nästan i allafall =) Men det är ju det ska vara, eller hur  ?

Mattias ska tvätta den lilla bilen och sen kommer det en och ska titta på den så jag antar att detta kommer gå fort och det är ju lika bra det, för ska man sälja en sak så ska det ändå gå undan annars kan det vara .

Vad gör ni andra en dag som denna ? Lämna gärna ett kommentar och berätta vetja ! =)

Nä,nu ska jag sätta igång med städningen så jag kan gå ut och sätta mej i lugnan ro =)

Ha en underbar dag alla nära och kära !

Kommentarer
Postat av: Therese

Idga har varit en kaos dag. jag är helt slut. Nu är vi ensamma i hlgen, hopaps du akan gör amej sällskap på msn nångång:) Kram

2009-04-24 @ 20:43:46
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0