En liten lugnare dag idag kanske ??

Jag är fortfarande på jobbet men slutar 9:45 så det känns skönt men jag är hur trött som helst men det är ju svårt att sova när det blir så ljust ute på morgonen. Aja, det blir väl att lägga sej en stund på dan istället och det kan ju vara riktigt skönt det oxå. =)

Idag när jag kommer hem ska jag damsuga och tvätta golven och sen ta det lugnt resten av dagen, funderar på om jag ska träna ikväll eller kanske nu på dagen men det går nog inge grupppass på dan utan Spinningen är nog kl 19 ikväll och då kan det kännas lite trögt att gå upp och träna, så det får kanske bli ett gympass på dan istället, får se hur jag känner mej sen men får sikta in mej på det i allafall =)

Jag återkommer med vad jag bestämde för =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0