en lugn kväll

Planeringsdagen gick bra och det var tänkt att jag skulle gå upp och spinna ikväll men jag är sååå jäklans trött så jag hoppade det, utan de får bli ett pass på Fredag istället...

Så ikväll har jag ägnat mej åt att kolla kurser på nätet men tyvärr går dom flesta på helfart och dagtid,vilket i sej inte är något problem eftersom jag jobbar kvällar men eftersom man har massa tentor, inlämningsarbeten mm så vete tusan om man fixar det... eller vad tror ni ?

Jag känner i allafall att jag behöver en utbildning om jag ska fortsätta inom vården ( och jag antar att jag kommer att göra det ) för att jag vill hjälpa människor och jag vill göra någon förbättring i andra människorsliv ( oj,så djupt de där lät ) ! men ni fattar säkert vad jag menar =) Men vi får se vad som händer,antingen så kommer jag in eller så kommer jag inte än och då får man hitta på något annat... vad nu det skulle vara ???

Aja,det löser sej,det gör det alltid ( för det mesta i allafall =) * haha, nu vet jag att jag har varit tillsammans för länge med Mattias när jag säger att " allt kommer att lösa sej " för det är det som han alltid säger och jag brukade säga till han att jag hatar det ordet, vilket jag inte verkar göra längre =)

Nä,nu är det tve för hela slanten, ha en underbar Onsdagskväll everybody !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0