En mysig dag

I morse åkte jag hem till Helen och pojkarna en sväng och blev bjuden på några kopp tea och fika, det var såååå kul att få träffa dom igen =)

Sen en sväng till Bauhaus och köpte trädgårdshandskar 2 par för 60 kronor, helt okej va ?? =) Så nu har jag under eftermiddan grävt upp en hel länga som jag ska plantera krasse i ( det är såna där blommor som hänger över rabattern för er som inte känner till dom =) och sen började jag på den andra delen som ska rötas om men jag blev inte klar så jag får fortsätta i helgen när jag är lediga och antagligen så kommer Mattias vara ute och spela golf nån av dagarna så då kan jag passa på att rensa klart rabatterna då och kanske plantera ner en och annan blomma om det vill sej, men det är fortfarande lite väl kallt än så jag antar att jag får vänta nån vecka till i allafall .

Hade tänkt att spinna ikväll men nu är jag helt slut i kroppen och hur trött som helst så jag hoppar det och tränar i morgon istället, huvudsaken är att jag tränar 3 gånger i veckan.

Dom senaste dagarna har jag mått väldigt konstigt ,så jag håller tummarna för att det kan vara nåt i magen som grorr men jag vågar inte riktigt hoppas för mycket heller för då blir man bara så besviken när mensen kommer, men en tumme kanske man kan få hålla i allafall, eller hur ?? =)

Ja,just de ja.. min mobil är trasig nu för jag råkade tappa spaden på den när jag var ute och grävde så nu sitter jag och väntar på att Mattias gamla mobil ska laddas klart så jag kan använda den, får verkligen hoppas att den funkar för annars kommer jag vara mobillös ett bra tag framöver ! =(

Vi hörs senare !


HoppHopp !

Kommentarer
Postat av: Therese

Va duktig du varit som fixar i trädgården och så. Jag kommer aldrig att lära mej nåt om blommor. Bäst jag stannar i lägenhet resten av livet. :) Kram

2009-04-02 @ 22:35:28
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0