illamående = Svårt att somna ?

Jag la mej i sängen redan vid 8 tiden ikväll för jag satt och jäspade som tusan i soffan så jag tänkte att somnar jag så är det ju skönast om man gör det i sängen, men icke då ! 3 timmar senare och fortfarande vaken, suck ! Sen mår jag fruktansvärt illa och har ont i magen men jag kollade min agenda och mensen ska komma i övermorgon så nu är det bara att HÅLLA ALLA TUMMAR  att den inte kommer så jag slipper få massa falska förhoppningar hela tiden !
ÅÅÅÅ,jag vill sååååå gärna vara gravid nu så jag tror att jag håller på att dööööö !! Men de kommer när det kommer och vi gör så gott vi kan, så för eller senare så kommer vi att få bli föräldrar,det är jag bombsäker på !



Aja,jag har egentligen inge vettigt att skriva förtillfället så jag antar att jag avslutar här innan du somnar av tristess,haha!

GOD NATT ALLA UNDERBARA NATTSUDDARE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0