långpromenad och jobb

Idag ska jag promenera upp till golfen och sen ska jag iväg till jobbet. Åååå det kommer det bli riktigt varmt ute idag ! Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på fåglarna ute som kvittrar så glatt, det är verkligen VÅÅÅÅR NU !! Vi var iväg igår  och köpte solstolar, dynor och dynlåda så jag ser fram emot att få börja använda dom snart kan jag lova ! Jag lovar att lägga ut lite bilder snart oxå så ni andra får se hur dom ser ut =)

Annars händer det inte allt för mycket,det är ganska lugnt, vi har fått den lilla bilen såld föresten så den ska hämtas nästa helg ( tror jag det var =( men men nu är det ju vår och snart är sommaren här så jag överlever, det kommer inte gå någon nöd på mej men och andra sidan så blir man ju tvungen att börja planera sina inköp och man kommer inte kunna åka och hälsa på folk lika spontant kanske men det kommer att ordna sej, allt löser sej ! =)

Nä, nu ska jag stänga ögonen en timme till innan jag ska börja göra mej i ordning !

Ha en riktigt underbar helg nu allesammans och njut riktigt mycket av det goa vädret ! =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Önskar dej en toppen dag! Kram

2009-04-25 @ 08:03:20
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0