Lite av varje

Idag jobbar jag och vädret är tyvärr inte riktigt som det var igår utan det är ganska mulet och lite små kyligt så det var bara att ta på sej mer kläder idag, får verkligen hoppas att vädret vänder i morgon när jag är ledig så man kan få ligga i solstolen hela dagen och njuta . Annars händer det inte så mycket mer idag, det blir att åka hem och lägga sej i soffan för att kolla repriserna på dom program som jag missade i veckan, sen kommer One Tree Hill och Gossip Girl ikväll och det får inte missas ! =)

Jag ska ta lite kort i morgon oxå har jag tänkt på våra solstolar så ni får se hur det blev,ni får gärna påminn mej om jag skulle glömma detta. =)

Mattias åkte idag oxå så nu dröjer det en hel vecka tills vi ses igen, men jag måste faktist säga det att detta system fungerar väldigt bra man har väl vant sej nu antar jag .

Tyvärr ryker bilen nästa helg dock plus att Mattias ska vara borta 2 veckor nästa gång han åker så det kommer nog att kännas kan jag tro så det blir att bunkra upp med allt som kan tänkas behövas så jag inte behöver konka grejjer på bussar och spårvagnar, men det löser jag när denna dag kommer. Än så länge har jag bilen hemma, visserligen ska jag inte använda den för mycket eftersom den ska säljas men behöver jag göra någonting akut så är det ju skönt att den står där på uppfarten till ens förfogan.
 
Nä,nu är det dax för lite frukost !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0