movie time !

Nu har jag varit till MediaMarkt och handlat 2 filmer, den ena är en komedi som heter The Women ( Therese,jag tror att det kan vara något för dej =) och den andra är Philadelpha med Tom Hanks där han spelar en homosexuell man som får reda på att han har aids, visserigen har jag sett den redan men det var för flera år sen plus att jag har tänkt på den här filmen ett tag nu så därför slog jag till på den =)
 




" The  Women" handlar om ett gäng framgångsrika kvinnor på Manhattan som lever ett riktigt lyxliv med allt vad det innebär, lite om "Sex And The City ".
 
Så denna eftermiddag blir bänkad i soffan med dessa 2 filmer och en bunke popcorn, då kan man verkligen säga att man är ledig, eller hur ? =)


Kommentarer
Postat av: Therese

Den måste jag få låna av dej sen!:)

2009-04-14 @ 17:37:54
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0