Omförvandling

I går var jag in till stan och shoppade lite,det blev en jeanskjol, svart tröja och en rosa lite tjockare kofta ( eller vad man ska säga =)  Jag mötte även upp Helen och pojkarna och så gick vi och åt lunch sen blev det lite mer affärshopping så vid halv 3 tiden var vi nog klara. På kvällen åkte jag upp och spinnade 60 minuter,det var otroligt skönt ! Jag fick även med mej grannen,hehe alltid trevligt med sällskap =)

Idag ska jag upp och klippa mej för nu ser jag ut som en vet-inte-vad i håret ! Det är riktigt illa kan jag säga, jag fattar inte varför man väntar tills det är riktigt akut innan man gör något åt det,visst är det dumt ?!

Annars vet jag inte riktigt vad som händer, men nånting mer ska det väl bli =)

Nä,dax att hoppa i duschen =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur blev håret???

2009-04-10 @ 09:09:51
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0