Påskafton !

Inte för att jag går in så fasligt mycket på att fira påsken och påskpynta men det är i allafall kul att det händer något och att man får en anledning att klä sej lite fint, så efter jobbet idag ska vi hem till Mattias mamma och äta lite påskmat, hans bror, kusin och moster kommer oxå så det kommer bli riktigt trevligt ! Det var några månader sen sist som vi sågs,så det är verkligen på tiden igen ! =)
 
Jag har planerat att ha på mej min nya jeanskjol, svart tröja,svarta strumpbyxor och en rosa tröja ovanpå. Berättade jag det att jag hade tonat håret igår ??? Ja,men de gjorde jag och det blev helt okej för att vara första gången och för att vara mej,hehe Men eftersom jag bara skulle ha i svart färg så kunde jag ju egentligen inte misslyckats,eller hur ?? Men jag såg ett grått hårstrå som jag hade missat men de syntes inte så  mycket ändå, så nästa toning får jag väl göra om kanske 1 månad eller nåt sånt. =) Oj,nu såg jag precis att jag måste raka benen oxå, jösses så dom ser ut, illa illa ! =) hehe Men man blir ju lite mer medveten om såna saker nu när det börjar bli sommar och man börjar ha på sej lite lättare kläder, eller hur ?

Men än så länge är jag fast på jobbet och han jag jobbar för vaknade vid fem i morse men han fick snällt gå och lägga sej igen så vi steg upp kl sju istället, någon måtta får de väl vara även när man jobbar,eller hur??

Ikväll är det Robinson igen, LÄÄÄNGTAR ! Jag tycker årets program är riktigt bra måste jag erkänna för i vanliga fall så brukar jag inte tycka om sån här underhållning men detta året känns det lite annorlunda. Älsling ! glöm inte att spela in ROBINSON innan du åker hit ! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0