planeringsdag = ångest !

Ush,idag har vi planeringsdag och igår när jag tänkte på det så kändes det inte så farligt men i morse när jag vaknade så höll jag nästan på att gå och kräkas när jag tänkte tanken ... Varför ska det vara så här ??? Varför ska jag må dåligt av att gå på mina egna jobbmötet när ingen annan har av mina kollegor har detta besvär ???! Det är ju bara idiotiskt .. Mattias sa igår kväll när vi pratade att skit i när det pikas och sägs grejjer och jag ska verkligen försöka göra det idag, som tur är så vet chefen hur jag känner nu och det är verkligen skönt !

Det har regnat här nere i natt och när jag tittade på på altanen så låg det vita pölar av olja, ( hmm, Mattias, vad betyder nu detta ??? Jag trodde att oljan hade sjunkit ner i träd men tydligen hade den inte gjort det... Faaan !



                                                     

                                                            


Aja,nu ska jag gå och göra mej i ordning för att åka, ha en underbar dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0