Pysseldag

Idag har jag varit ledig, jätte skönt har de vart ! Jag har gått och småpysslat heeela dagen med massa olika saker, först strök jag tvätten som blev klar i natt sen åkte jag en snabbis till Plantagen för att handla blommjord och lika olika blommor både till köket och till altanen. När jag var klar med det så var det dags för lite lunch, då det blev pasta & makrill... smaskens ! Sen har jag bara legat ute i solstolen resten av dagen och läst och sovit.

I kväll ska jag promenera upp till gymmet för lite spinning,det är verkligen time för att röra på sej nu när man har smitit undan det i snart 2 veckor nu,illa illa är vad det är !

Jag har ju lovat er lite bilder så här kommer dom...


Blommorna inne




Dynlådan   ....




Solstolen  ...



Jag är verkligen supernöjd så nu ska bara en vägg upp så man kan sola ostört eftersom gångbanan nästan går bredvid altanen men det ska vi kolla på i sommar om vi kan lösa, fortsättning följer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0