sommarfin !

Idag har jag haft full fart hela dagen, först fick jag huset städat och sängkläderna tvättade sen pep jag iväg till Backaplan för att se om jag kunde hitta någe som jag kunde ha i sommar och jag hittade faktist lite, se här !





Kjolen är mörkbrun och är från Cubus,  Bluesen är oxå mörkbrun men är från H&M och linnet lika så. Nu fattas bara en fin bikini, men det ska jag kolla på sen.

Guuud så jag älskar detta väder som vi har fått nu, det är helt underbart fantastiskt !

Nu är det dax att laga lite lunch,min mage skriiiiker efter föda hihi ! =) Jag har tänkt att fixa en smarrig kycklingpasta-sallad med tzatziki bredvid, mmmums ! =)

Ikväll ska jag jobba föresten men jag börjar inte förrän kl 22 så jag har hela eftermiddan och kvällen ledig, så vi hörs gott folk !


Hej Hej !

Kommentarer
Postat av: Therese

Fna kläder! Kommer bli anon i sommar ju:) Kram

2009-04-30 @ 23:12:37
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0