Söt som socker

Idag har jag varit hem till Catta och tittat på deras nya tillskott Aliwin, tyvärr ( som vanligt ) så glömde jag kamran hemma men jag lovar att ta lite bilder på han nästa gång vi ses ! Han är jätte liten och sååå otroligt söt ! Han är väldigt lik Oliwer ( hans storebror ) och därmed lik pappa Martin men lite Catta finns det i han oxå =)

Man kan ju inte annat än att bli dunder sugen på att få en egen men samtidigt så känns det otroligt skrämmande, aja får ta den dagen när/om den kommer.

Ikväll ska jag löpa upp till gymmet och spinna 60 minuter, berättade jag det att jag provade pilatesbollen igår ?? Det gjorde jag i allafall och skruttans så ont i magen jag har idag !!! Så nu vet jag i allafall att den tog,haha ! Så detta kommer jag att fortsätta med förre och efter varje pass, den här veckan som är nu kommer jag att variera mycket styrka med kondition så i morrn blir det ett styrkepass och på Lördag blir det spinning igen för NUUUU JÄVLAR SKA DET BARA HÄNDA SAKER MED MEJ  !!

Jag hade även tänkt att städa lite idag men det får vänta tills nån dag som det är regnit ute =)

Nä,nu ska jag lägga mej och vila lite innan det blir dax för träningen.


Hej så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0