Trädgårdsarbete

NU har jag äntligen kommit hem från jobbet och sitter funderar på vad jag först ska börja med, frukost eller dusch... det får nog bli frukost för min mage donar som bara den ! Jag ska ju träna idag men jag har inte bestämt mej om jag ska spinna ikväll eller nu kl 12,det är ju ganska skönt att ha det gjort så man har resten av dagen ledig sen och kan fixa ute,  så det får nog bli så... träning först och sen trädgårdsarbete =)

Jag kommer ta lite bilder på mitt arbete ute sen när jag är färdig så ni får se vad jag har gjort... inte för att jag är någe mästare direkt men man lär sej ju något nytt hela tiden,eller hur ?? hehe=)


Kommentarer
Postat av: cissi

kul om du lägger in bilder=)

2009-04-01 @ 10:46:16
Postat av: Jenny

Det lovar jag att jag ska göra =)

2009-04-01 @ 11:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0