Trött som en gnu !

Idag har jag jobbat dag, så klockan ringde vid 6:15 och eftersom jag somnade allt för sent igår så var jag inte riktigt fit för att gå upp denna tid men det blev bättre när jag kom till jobbet ( som tur var =)

Efter jobbet begav jag mej till gymmet och körde 60 minuters medel Spinning och det var riktigt skönt ! Faan,vad härligt det känns sen när man ska börja varva ner på cykeln och stretcha då känner man sej verkligen duktig ! Jag har dock tänkt att göra Spinning i morgon oxå eftersom jag ska ligga på 3 pass i veckan men jag får lite sovmorgon i allafall  =)

Så när jag kom hem från träningen så gjorde jag en gurk-och fetaost sallad, jätte god var den ! Men nu börjar jag bli bra seg så jag funderar faktist på att krypa ner i sängen redan, jag tror att jag behöver det efter den här långa dagen som har varit =)


Mattias kommer hem i natt oxå,så det ska bli lika trevligt som vanligt =)


Nä, Natti Natti med er alla hoppas ni har en trevlig Fredag kväll !

Kraaam !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0