Undrar sa flundra ??

Idag har jag några få alternativ att välja i mellan ....

1. Göra klart ute i trädgårn ( trots att det är dimmigt och dassigt )

2. Åka och Spinna ( för det skrev jag ju att jag skulle göra i förra inlägget ) dock tänkte jag att om jag ska vara hemma och grejja i ute så kanske jag inte behöver springa upp till gymmet för då kan detta vara dagens träning )

3.  Inte göra nånting av dom ovanstående och bara njuta av min lediga helg för visst, det har man väl gjort sej förtjänt av,eller hur ??

Nja,det här blir en svår nöt att knäcka men än så länge har jag någon timme på mej att komma fram till något vettigt =)

Annars är allt kanonens, Mattias bror kanske kommer hem idag på fika men det skulle vi höras om under dagen, hoppas ni andra har en trevlig helg med var ni än tar er för att göra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0