upp och ner, ner och upp...

Idag har jag haft en underbar dag i solen, det har alltså blivit lite " gott och blandat " bestående av städning, shopping, solning och sist men inte minst... en eftermiddagslur, vilket var otroligt välbehövligt !
 
Men samtidigt har jag kännt mej otroligt ensam under dagen och varit lite ledsen för att det ibland kan kännas att man inte har dom vännerna som man kanske tror att man har... jag vet inte, eller så är det bara jag som överdriver och är väldigt lättsårad, jag vet inte vilket det är av dom.. Jag vet bara att det känns som att folk inte vill umgås med en, sen av vilken anledning eller om det verkligen är så, det har jag ingen anning om men det känns som det är så... Ett tag i livet hade jag otroligt mycket vänner runt omkring mej men så är det inte längre.. och eftersom jag är ensam så mycket så känns det väl ännu mer kanske, jag vet inte.. Nu menar jag inte att peka finger mot någon och påstå att så är fallet, utan det är bara så här jag känner.. Men jag är tacksam för att jag har min träning,och för att jag har dom få vännerna som jag verkligen vet vill vara min vän vad som än händer, sen får dom andra som inte vill det låta bli helt enkelt för jag orkar inte truga folk och jag orkar framför allt inte jaga folk, sånt har jag verken tid eller ork med.. Men för mej är mina vänner sååå otroligt värdigfulla och det finns inte något jag inte skulle göra för dom som står mej närmast  ! ( bara så ni vet det ) !

Nä,nu ska jag sluta att grina och packa jobbväskan istället, vi hörs av !

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken fin blogg du har. Verkligen söt. Du, jag tror precis du beskrev det som nästan alla känner ibland. Faktiskt så tror jag det. Du är ju en supergo människa så oroa dig inte för sanna vänner finns alltid kvar. Och jag har väldigt svårt att förstå varför någon skulle välja bort dig som vän.

Stor kram!

Linn

2009-05-01 @ 09:33:09
Postat av: Jenny

Ååå,tack Linn! och så kul att du kom in och kikade runt lite !=) Jag hoppas att vi kan ses i sommar,jag kommer nämligen upp i samband med en 30-årsfest men de får vi kolla på lite närmare! Kraaam på dej !!

2009-05-01 @ 16:23:29
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: emma

man kanske kan vara lite galen å fixa ett möte på den där 30 års festen!:)

fasen ibland får ja riktiga snilleblixtrar !:)

undrar om linn kommer om ja bjuder henne till min 30 års baluns??? hum de måste jag ju pröva men kan ju inte få annat än ett ja eller ett nej å man startar ju på ett nej så de kan ju bara bli bättre:)



jenny om du inte bodde så förbannat långt bort så skulle vi kunna vara ensamma tillsammans:)

btw e 22/8 SPIKAT NU LOKALEN E BOKAD!!!!!:)

2009-05-07 @ 00:04:28
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0