work,work,work...

Jaha,då var denna långledighet över och jag är tillbaks på jobbet igen men jag måste faktist säga det att det känns riktigt kul att vara tillbaks igen, sen om det är våren som gör att man är lite piggare eller om det är ledigheten som gör att man känner sej lite fräschare...,. aja det är kanske en mix av dom båda vi säger så i allafall =)

Anyway, när jag kom till jobbet så satt det lite semestertiden som skulle spikas så jag har satt upp mej på några stycken men för att inte ta på mej för mycket och riskera att jag måste ringa in folk på dom passen som jag har antagit mej så ska jag inte ta på mej för mycket för det är jag annars expert på att göra och eftersom jag har gått in i väggen en gång förrut så vill jag inte göra samma misstag igen så jag avvaktar och ser om några andra av mina arbetskollegor som vill ta några pass oxå.

Sen på de senaste planeringsdagen så berättade min chef att det fanns en annan brukare som man kunde få hoppa in hos några timmar i veckan så det är lite så att jag funderar på att pröva hos den här andra mannen, men det är lite mer jobb än det är hos han jag har hand om nu men visserligen så är det ju inte någon nackdel så men det är lite mer tungre lyft och lite mer hygien att sköta plus att han röker inne, vilket jag inte är helt positiv till så jag vet inte än hur jag ska göra, vad tycker ni att jag ska göra ?

Men det ser ut som jag kommer jobba en del i sommar i allafall utöver mina egna pass så min älskade sambo kommer säkert bli lycklig,  dock kommer det bli mest pass som är mellan 9:45 - 15:15 så det är ju helt okej, då är det inte för tidigt som man måste stiga upp och man slutar inte för sent heller,perfekt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0