All alone for a night !

Idag drog Mattias iväg igen men han kommer tillbaks på Fredag natt eller Lördag dag så det är högst två nätter som det gäller, men han tyckte det var segt att vara där men men så är det när man är outbytlig.

Annars har jag haft besök av Annika och hennes son Markus och det gick väl bra fram tills dess att han började flänga runt och springa utanför tomtgräsen då blev det dax att tacka för fikat och åka hem tyckte Annika, vilket jag oxå tyckte kan väl erkännas. Efter att dom hade åkt hem satte jag igång med städningen ( som tog rejällt emot kan jag lova ) ! Men men nu är det gjort och fint blev det oxå, så i morgon blir det att tvätta sängkläderna så man inte behöver göra det i helgen för då kommer vi nog ta tag i räket på framsidan ( hoppas jag i allafall ) får hoppas bara att vädret blir bra !

I kväll har jag tänkt att spela lite Wiii och dricka lite vin och bara ha det mysigt ! Jo just de ja ! dom ringde idag från jobbet och ville att jag skulle gå in och jobba, men har man semester så har man och har man 2 veckor semester så är det inte för mycket begärt att få ha dom 2 veckorna i fred utan att bli nedtjatad att behöva komma in och jobba, det är inte för mycket begärt !

Min fot gör bajs ont oxå och den ser nog ännu värre ut nu än vad den gjorde för några dagar sen, ush hatar att ha ont !!! Får bara hoppas att det går över snart !

Annars blir eftermiddan och kvällen lugn, till kvällsmat har jag nog tänkt att laga tortillini med bacon och ädelost, det är absolut min favvorätt !! Om ni vill veta hur man lagar den så är det bara att hojta till !

Kram !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-06 @ 21:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0