Back in the game again !

Idag tog jag tag i mitt liv och i gav mej själv en spark i rumpan och begav mej upp till gymmet för första gången på nästan 2 månader. ( Jag vet att jag skrev att jag skulle upp dit igår men det blev inte så ) hehe som sagt, ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sej...


Men idag kände jag mej såååå  jävla laddad och bara längtade upp för att köra slut på mej !


Så här såg dagens tränings outfit ut...



Det gick bra att träna med foten oxå fasten den fortfarande är lite svullen men det skiter jag i nu för ska jag vänta på den så kommer det nog inte bli någe träning förrän i slutet av Oktober eller nåt sånt, däremot kanske jag borde linda den nästa gång jag ska träna, aja det löser sej ! Jag körde 50 minuters styrketräning och 45 minuter Lätt Spinning, så jag är super nöjd !

Den 7 September börjar dom med höstschemat igen och det ser ut som det kommer starta massor av roliga och spännande pass så då gäller det att man hakar på ! ÅÅå så skönt att allt börjar gå tillbaks till det normala igen och att hösten är på intågande med små-steg !

Så nu gott folk kommer ni få höra mitt eviga tjat om träning igen, rätt åt er !! Hahahaha !!

Nä,nu ska jag fortsätta att softa i soffan innan det blir dax för sängen ! Hoppas ni alla har haft en underbar dag och en skönt kväll !

Kram !

Kommentarer
Postat av: Therese

Snygga byxor!

2009-08-11 @ 21:02:40
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack ! dom är riktigt sköna att träna i just för att dom sitter så löst och slappt =) Jag köpte dom på Cubus. =)

2009-08-11 @ 21:38:39
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej tack =) Så klart det är oki =) Bara titta in när du vill

2009-08-11 @ 23:15:36
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja teknikens under=) bara pröv a igen Hoppas med underbar dag =) kram

2009-08-12 @ 12:04:02
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0