Det blir inte alltid som man har tänkt sej...

Jag åkte iväg en sväng på förmiddan till Cubus för att se om jag kunde hitta lite träningskläder men som vanligt när man är ute efter något specifikt så hittar man något helt annat så det här kom jag hem med istället...

En vinröd kofta med skärp runt midjan




Två T-shirts som man kan ha både till träning och till vardags,
den till vänster är lite ljus rosa i verkligenheten. 




En ljusgrå kofta, det fanns i svart, ljusblå oxå men
eftersom svart är en sån vanlig färg ( inte för att grå är
en så ICKE vanlig färg då men jag gillar nog mer grå än
svart just nu helt enkelt...




... och eftersom jag vanligtvis brukar ha en sån beslutsångest
i affären och det var tag 2 betala för en - pris så tog jag en till likadan
kofta fast i lila, så här ser den ut...



Tjejen i kassan sa det att om en vecka kommer det komma in massa av nya höstkläder så då får man helt enkelt gå dit igen, I Love Cubus !!!

Så dom där träningkläderna som man skulle köpa får jag väl köpa nån annan gång,föresten har jag massa byxor och linnen så jag klarar mej ett bra tag till !=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0