En helt underbar födelsedag !

Jag har ju glömt bort att berätta hur min stora dag gick, så det får jag göra nu ! Den var helt underbar och vi hade det jätte trevligt !! Mats kom förbi nästan direkt när jag hade kommit hem från jobbet med en jätte fin blomma som jag har glömt att ta kort på så det måste jag göra när jag kommer hem. Lite senare på kvällen kom underbara fina familjen Tracey, av dom fick jag två ljus ( hmmm,vad ska jag kalla dom ??=) ljuslyktor kanske dom heter ??? Anyway, jätte fina var dom av märket Ittala så nu kan jag fortsätta att bygga på i den serien,perfekt ! Dom lyktorna är dom absolut snyggaste som finns ! Det är tur att Helen och jag har samma smak på såna saker, vi har visserligen nästan samma smak på det mesta vilket inte är helt fel, hehe ! Sen kom Lisbeth och Mattias moster Ulla så vi åt lite tårta, kakor av alla olika slag ( dock var dom inte hembakade, tack och lov ! =) hahahaha! Av Lisbeth fick jag presentkort på Cubus ( Min favvobutik =)!! och av Ulla en vitvas med lite vackra blommor i, även dom jätte fina !

Virrig som jag är så tog jag juj aldrig kort på tårtan ( jag i ett nötskal ! ) kom på det på kvällen och då var det ju lite försent när den såg halvt demolerad ut,hahaha ! Men jag tog lite andra kort som jag kan visa er...

Fina Robin




och Robin´s sockersöta lillebror Filip




och grabbarnagrus som spelade Wiii



och min underbara bedårande vän Helen ( som jag förövrigt inte fick någon bättre vinkel på en så här =) hahaha ! Vi måste nog köpa en bättre kamra snart ! =)

  

Igår kom Catta, Martin, Oliwer och Alvin på lite fika och av dom fick jag ett nytt korsord och lite chockladkakor som jag tror är förövrigt slut nu när jag kommer hem, hehe ! Tyvärr tog jag inge kort på Oliwer och Martin men det några bilder på Catta och Alvin ...                                                                              



  

NU GÅR JAG FÖR ÖVRIGT PÅ SEMESTER, DET KOMMER BLI SÅÅÅÅÅ SKÖNT !!

Vi ses !

Kommentarer
Postat av: Helen

Va kul att du blev nöjd med presenten! Tack igen för en jättemysig kväll. Fina kort du tagit! Kram

2009-08-03 @ 13:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0