En oplanerad dag ?? åååå så skönt !

Idag har jag absolut ingenting planerat, Mattias är i Norge och jag avklarade alla mina sysslor igår. Visserligen skulle jag behöva vara ute i trädgårn lite och rycka ogräs men det har jag absolut ingen lust med att göra, så det skiter jag i helt enkelt !
 
Jag funderade på om jag skulle åka in till stan och gå och strosa lite men det har jag inte heller någon lust med pga värmen och pga allt folk som bara är i vägen.
 
Hade jag haft bilen hemma så hade man kanske kunnat göra någon lite utflykt nånstanns men så är inte heller fallet, så vad tusan ska man då hitta på ??!
 
En tanke slog mej att man kanske kunde ta med sej en picknickkorg och åka till Slottskogen men dit hittar jag inte plus att då kan jag lika gärna ligga hemma i solstolen och göra samma sak och ha nära till alla dess förnödigheter som kan tänkas behövas, så det hoppar jag oxå !

Åka till Borås Djurpark hade varit jätte roligt för det var länge sen man var dit nu men åter igen så krävs bilen för det så det går ju bort....åååå suck ! Massa ideér men oxå massa undanflykter att få vara hemma och bara gå och gosa omkring ! Hahaha, typiskt mej ! Aja,det får nog bli en dag i solstolen och lite korsord ändå då känns det ju att man har semester, eller hur ??

Kommentarer
Postat av: Helen

Vi kan åka till Slottskogen någon dag!!!!

2009-08-07 @ 22:37:10
Postat av: Jenny

Jaaa,den tanken har oxå slagit mej !!=) vad kul att du föreslog det !=) Vi får kolla på nån dag som kan passa och som vädret är snäll mot oss =)

2009-08-07 @ 23:36:28
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0