en super mysig kväll med mycket skratt och allvarliga samtal

Igår kväll åkte jag in till Kungstorget för att träffa Ia. Det var egentligen meningen att vi skulle gå och titta på Rix FM Festivalen så vi hittade en liten uteservering precis bakom Saluhallen, där vi satte oss men det blev inte att vi gick in på Festivalen för det var hur lång kö som helst utanför området och vi var jätte frusna så vi skyndade oss vidare till Kungsportsgatan där vi hittade en ny liten pub. Självklart tog jag med mej kamran så jag kunde visa er hur vår kväll blev ! Dessvärre så glömde jag ju bort att ta lite kort efter att vi hade hittat den andra utestället så ni får bara se från det första puben, sorry !

En söt Ia !



En gladare Ia, hahaha !




Här fick damen nog av mitt fotande och tvingade mej att lägga
ifrån mej kamran...





Sliskigt gott, hade nog föredragit ett glas vitt men efter
en lång övervägan så fick det bli cider istället, aja det
gick ju ner så, hahaha !






Så att hon kunde terrorisera mej istället,hahaha ! Aja, efter
några cider ser Jenny ut så här !





Ja,jag kan faktist se riktigt snäll ut om jag vill, hihi !



Som sagt,det blev en super lyckad kväll men nu kommer vi nog inte ses på ett lång tag för hon åker upp till sina mamma nästa vecka och jag åker upp till Sthlm i övermorgon, aja det finns ju alltid telefonen ! En riktigt bra uppfinning det där faktist, eller hur ?!?

Så idag är man lite seg och kanske en aning bakis men det är inte mer än vad man själv förtjänar så det är bara att bita ihop och se glad ut !



Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka fina kort!

2009-08-17 @ 12:51:27
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack vännen ! hatar egentligen att vara med på kort men men vad gör man inte för laget =)

2009-08-17 @ 19:38:24
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0