Lite nya träningskläder kanske ??

Ikväll ska jag upp och träna för första gången på 1½ månad ( det känns dock som jag inte har tränat på flera månader ! ) skönt då att det bara är 1½ månad sen sist då, hehe ! Men i allafall, jag sitter nu och funderar  på om jag ska ta och åka iväg en sväng till Cubus och försöka hitta några snygga träningskläder ?? det känns alltid lika fräscht att börja sin nya träningssäsong med några nya outfits =) Annars ser det ut som det blir en lugn dag idag, Mattias håller på ute med staketet så jag antar att jag åker på att måla det men det gör ingenting.

Jag skriver mer senare när jag har varit upp och tränat, vill säga om jag kommer levandes därifrån ! Hahaha ! =)


Hoppas ni alla får en underbar dag !!

Kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0