måla måla måååååla ...

Japp,idag har jag målat och det tog stort sätt hela dagen och precis när jag var färdig med allt så började det att regna, IGEN ! Jag tror jag blir tooookig, att det ska behöva hända IGEN ! Just  nu känns det inte som jag någonsin kommer bli färdig med med framsidan utan att jag kommer behöva måla till Julafton, vilket jag verkligen inte hoppas för då är det svinkallt och då har jag bättre saker för mej än att måla stacketet för 100:a gången,hahaha !

Annars har har jag inte hunnit mer så mycket mer, vi hade tänkt att grilla men det regnar nu så vete tusans hur det kommer bli nu, aja det visar sej. Jag har varit skapligt trött idag oxå plus att jag inte har hunnit träna idag heller, får verkligen hoppas att jag kommer hinna det i morgon istället !

Nä,nu ska jag krypa ner i soffan idag och vila lite innan det är dax för att sätta igång med maten ( vad det än nu kommer att bli =)

Hur mår ni andra ? har ni gjort något kul idag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0