Nu är steget taget !

NU har jag bokat mitt första spinningpass, jäklans så skönt det känns ! Jag tror inte jag har tränat sen i mitten av Juni för jag blev sjuk där nånstanns och sen hittade man på massa annat än att gå upp och träna, men nu är det dax igen ! Så från och med i morgon kommer ni få höra mitt eviga tjat om träning,stackars er ! Hahahaha ! Visserligen är inte foten helt okej än men den orkar jag inte vänta på längre så man kommer säkert få linda den innan jag drar upp och sen hoppas att man inte trampar snett nån stannspå vägen !

Så nu måste man tänka om igen när det gäller i mat och dryckväg, fast visserligen så äter jag inte så mycket godis ändå, visst det har ju blivit en hel del vin kankse nu under sommaren men det är ju så det brukar bli, sen på hösten igen så skär man ner på alkohol konsumtionen och ser till att man har EN dag i veckan som man kan unna sej några glas vin och något extra gott till maten, men sen är det hårda bud och att man äter på någerlunda tider och att man framför allt lägger ner all den här eviga fikastunderna som har dykt upp då och då i sommar men åter igen, DET ÄR SOMMAR OCH DÅ ÄTER MAN MER, PUNKT SLUT !
 
Så då är det okej att unna sej lite mer oxå, eller hur ?? Det är ju bara en själv det skadar men vet man och är inställd på att efter sommaren MÅSTE man ändra på vad man stoppar i sej så tror jag inte det blir något problem. Jag har sagt det hela sommaren att " nu är det sommar och då är det okej att unna sej, MEN så fort hösten kommer så är det tillbaks till det normala igen " ! ÅÅÅÅå älskar hösten, det är en av dom absolut bästa årstiderna som finns !!!

Idag är det nog tänkt att vi ska hålla på med staketet eller rättare sagt " Mattias" ska hålla på med staketet, vad jag ska hitta på har jag ingen aning om, det blir väl kanske och serva han med sånt han kan tänkas behövas...

Berättade jag det att jag fick presentkort av Mattias mamma nu när jag fyllde år på Cubus och jag har varit där flera gånger för att se om dom har något som känns höstigt men än så länge är det väldigt mycket sommar och väldigt rörigt bland sortimenten så jag undrar lite, när brukar affärerna börja med Höstmodet egentligen ??? Nån som vet ??

Idag känns det som en riktig Söndag och jag har redan fått sug efter tacos, hmm undrar om jag kan få med mannen på noterna oxå ?? jag får fråga lite försiktigt =)

Vi hörs gott folk !


KramKram !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du är! Ja, nu är det tillbaka till varda som gäller igen. Men du får ju faktiskt ta det lugnt ett tag till, du har ju fortfarande semester! Imorgon ska jag ut o leta bikini, hoppas det finns några kvar på rea.

Fina kläder du lagt ut på facebook! Värsta shoppinghumöret du måste ha vait på. hahah. Kram

2009-08-10 @ 19:28:06
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0