Snart får ni se !

Hur staketet blir, Mattias har en sida kvar och lite annat finputs, SEN ÄR DET FRITT FRAM FÖR ALLMÄN BESKÅDNING, så håll ut !

Annars har vi ägnat dagen åt att handla mer virke till framsidan och slank även in en snabbis på Coop för att fylla på skafferit och kylskåpet, för det var lite väl tomt på hyllorna nu kan jag säga ! Ikväll har jag faktist tänkt att pröva ett korvgryts recept som min goa vän Helen tipsade om igår, så håll tummarna att jag lyckas !

Ikväll är det dax för 60 minuter spinning, funderar dock lite på om jag ska upp och köra lite styrka innan eller om jag ska göra det efteråt men då är klockan 7 och man vill säkert bara hem då. Nä, då är det bättre att göra det innan, så jag får väl se till att vara uppe på gymmet vid fem tiden så ska jag nog hinna gott och väl.

Nu ska jag lägga mej och vila lite för det känns som det kan vara behövligt !

Hörs lite senare !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Ville ba säga att jag tycker om att läsa din blogg, den är mycket intressant :)

Om du har tid eller lust så kan du gärna spana in min :)

2009-08-12 @ 17:51:41
URL: http://bbisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0