Städdag är lika med myskväll !

Nu har jag jobbat klart min långhelg för den här månaden och det känns sååå skönt ! Sen jag kom hem har jag städat, tvättat och strykt så nu skiner det som solen här hemma kan jag lova och det luktar sååå gott ! 

I morgon får jag lunchbesök av Helen, Filip, Catta och Alwin. Det ska bli såååå kul, jag har tänkt att bjuda på kasslerröra, ris, fetaostsallad ( så klart ) och till efterrätt kladdkaka med jordbgubbar på toppen och vispgrädde på sidan, får hoppas att damerna kommer tycka det blir gott, annars får dom minsann laga maten själva när dom kommer ,hahahaha ! Nädå, detta kommer bli jätte gott ! Jag ska försöka ta lite kort oxå så ni får se hur vår lunch blev.

Annars är allt som vanligt, Mattias är frisk nu och jag blev inte sjuk när jag kom hem ( som tur var ! ) Han drog iväg till Norge igår så nu är man själv en vecka igen. Men det funkar fortfarande väldigt bra och vi trivs otroligt väl med att ha det så här sen får man väl se hur saker och ting blir om man skulle råka plussa i framtiden men då får man ta ett nytt beslut då, fast det känns som det kommer att funka även då så han får nog jobba kvar där borta ett bra tag till.

Förlåt för att jag har varit dålig på att skriva här men dagarna har flygit förbi och jag har helt enkelt inte haft något speciellt att förtjäla men jag måste bli bättre på att uppdatera bloggen nu så man inte tappar sina trogna läsare,hahaha !

Jo, glömde att berätta det ! Jag håller på för fullt att få ihop en kusinträff i Sthlm men eftersom allt inte är klart än och det är många bitar som fortfarande ska på plats så återkommer jag istället med hur det går.

Staketet är nästan färdigt oxå, jag ska göra lite små strykningar bara och sen kommer det komma blider på hur det ser ut nu, så ni får hålla er till tåls ett liiiitet tag till !


Kommentarer
Postat av: Helen

Tack för en helt underbar lunch! Det var så gott så jag kände mig mätt hela eftermiddagen med allt det goda jag hade i magen. Kram

2009-09-02 @ 20:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0