Stockholms tripp i bilder

Igår kom jag hem från några dagar i Sthlm då det blev både att träffa släkt, vänner och lite annat smått och gott ! Jag tog lite bilder oxå men efter noga betängsamhet så ångrar jag mej djupt att jag inte tog fler än vad jag gjorde, aja ni får helt enkelt hålla till godo med detta !


Lite färdgodis och skönt litteratur



En otroligt uttråkad Meee



Sen blev det en otroligt mysig och fantastisk kväll hos
hos min gamla granne & vän Jenny.



Jenny i sitt "rätta-jag", haha ! 



och hennes tjejkompis Lisa som sitter i mitten ( hennes
dotter som vänder bort huvudet ) och Sara ( som jag
faktist kände igen, vi har nog festat ihop på TB´s för flera år
sen ) .....





och så var Jenny´s granne där oxå Gittan. Hon var
sååå jätte trevlig !




Torsdagen blev väldigt lugn med lite hemma mys tillsammans med mamma & pappa,det var riktigt välbehövligt kan jag lova ! Jag fixade en kycklingpasta med lite gott att dricka till, sen blev det en sväng över till en av grannarna för lite kvaliteé tid, även det var mycket trevligt !

På Fredagen så lurade mamma in mej in till stan tillsammans med henne chef, då dom bjöd på en utsökt lunch och några glas vin...

   

Mamma beställde in hummersoppa, den var riktigt god ! Sari beställde en gegantisk räksallad...

    

Efter lunchen bar det av till Sthlms Icebar, det var verkligen jätte häftigt !

  




Man var rejält påpälsad kan jag lova meeeen så
sååå roligt !







Efter vår lilla utedag så åkte jag hem till Jenny igen för lite vin och trevligt sällskap, 
Lisa och hennes dotter kom oxå en sväng.



På Lördan var jag iväg med mamma på trädgårdskurs i Älvsjö,det var riktigt spännande men samtidigt kändes det lite udda men man fick lite olika tips och ideér så det var jätte bra ! Lite senare på kvällen kom syrran hem och hälsade på, så vi fick dela säng en natt,hehe det var väldigt länge sen vi gjorde det nu så det var lite mysigt .

Sen var det dax för Emmas 30 års fest och det var en fest som man sent kommer att glömma ! Jag fick träffa massa gamla vänner och bekanta som man inte hade träffat på säkert 16 år !



Födelsedagsbarnet Emma !                                                                                                   

   

Åsa & Magnus




Dax för grattulerations sången och det var mycket
vackert vill jag lova !


  

...och så blev det lite paketöppning för fina Emma




Massa annat folk som jag inte riktigt känner men som jag passade på att ta lite kort på ändå,hehe !





Det här är Johan, han var min konfermandledare för hundra
år sen men han var sej lik,hehe !





Det var allt för denna resa, får hoppas att det blir en till snart för jag kommer verkligen sakna mamma & pappa, Emma, Åsa, Jenny och massa, massa fler !


Kommentarer
Postat av: Helen

Det ser verkligen ut som om att du har haft en toppenvistelse i Stockholm! Kram

2009-08-25 @ 08:07:56
Postat av: Jenny

Hihi ! Ja det har jag verkligen haft ! Det var sååå kul att få komma hem och träffa alla igen=)

2009-08-25 @ 15:49:34
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0