är så trött så jag nästan somnar sittande....

Alltså, jag förstår inte varför jag blir så fruktansvärt trött redan kl 6 på kvällen, är detta normalt ???! Det känns faktist inte som det är det men och andra sidan så vaknar jag ju väldigt tidigt också så det kanske inte är så konstigt egentligen ... Fast man kan ju faktist göra sej i ordning för natten och krypa ner under täcket och så får man se när man somnar, fast då blir man väl kanon pigg igen... Nä,jag tror faktist att jag gör det ändå, det är ju allitid skönt att ha borstat tänderna och tvättat bort sminket, läckt ner, gett katten mat och vatten, låst dörren, larmat för att sen bara koppla av i lugnan ro.

Träffen med jobbcochen gick bra i allafall, han blev väldigt glatt förvånad och paff när jag berättade att jag hade fått ett till jobb, så han kunde med en lättnad släppa mej fri nu. Dock kändes det lite vemodigt för vi har ändå träffats en gång i veckan den senaste månaden, men samtidigt så känns det otroligt skönt och jag hoppas verkligen att jag slipper komma tillbaks dit igen.

I morgon ska jag hem till Helen och pojkarna för att umgås lite, dock har jag inte hunnit ringt Helen idag men " ( Helen, om du läser detta ".. Jag ringer dej i morgon efter 10 ... Hihihi ! )

Annars har dagen varit mycket bra och nu känns det äntligen som man kan slappna av, vilket är otroligt sköööönt !


Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Therese

Då har du aldrig smakat min hemmagjorda risgrynsgröt om du tror att en grötkorv är godare. Ska bjuda på det när du kommer hit nästa gång:) Sovgott... måste vara åldern som gör dej trött;)

2009-12-08 @ 19:40:32
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: emma

tradionell?? ja för enligt tradition så ska man putsa fönstena varannan dag,lägga på 100 dukar,2000 ljus,25 adventstakar,46736353442 tomtar,å dessutom åka sverige runt för att pynta hos sina vänner- nä du e absolut inte en jultoka! du håller bara på traditionen ;)

2009-12-09 @ 16:13:05
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0