Bredvidgång...

Idag ska jag till Möndal och gå bredvid, det ska bli jätte spännande och otroligt kul att äntligen få komma igång igen ! Jag börjar klockan 12 och slutar klockan 6 ikväll så det blir några timmar, det är också så underbart skönt att jag slipper nätterna och att man börjar så pass sent på dagen och att man inte slutar allt för sent ! Nä,det här kommer att bli kanon !

Jag återkommer senare med hur dagen har gått, för nu måste jag nog sätta lite fart så jag inte kommer för sent !

Hej så länge !

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas det gick bra på jobbet. Förlåt att jag var lite kort i telefonen idag, jag hade massor av folk runtomkring mej och ville inte tala om för hela världen hur jag mår. Det är lite tungt just nu och jag uppskattar att du ringde. Det tar på krafterna att ha ont hela tiden och även om det bara är kanske 3 veckor tills bebben kommer så önskar jag inget hellre än att slippa gå såhär tills dess.



Vi hörs framöver vännen. Tack för att du ringde iaf. Kram kram

2009-12-30 @ 15:17:18
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0