Bredvidgång...

Så var det dax att börja och jobba igen, det känns såååå underbart skönt ! Dock är det bara en bredvidgång men ändå,det är i rätt riktning i allafall ! Jag börjar klockan 12 och slutar klockan 3, så det är bara 3 timmar men det räcker bra det ! Jag hoppas sååå att detta kommer kännas rätt när jag väl träffar den här tjejen, men som det lät när jag var på intervjun så tror jag absolut att jag kommer att trivas alldeles utmärkt ! Bara det där att man kommer jobba 2 och 2 är ju helt underbart skönt och att man inte kommer jobba några nätter ( för det fanns speciell personal för det ) känns också hur gött som helst ! Mina normala arbetstider kommer sedan att vara mellan 11-19 och det är ju kanon det också, eftersom man inte kommer att börja allt för tidigt eller sluta allt för sent. Plus att man kommer att sova hemma, det kommer att bli underbart !!!

Jag ser med stor spänning och förväntan fram på denna dag, den kommer att bli toppen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0