En snabb utdatering !

Bussresan hem gick bra, dock lite halv seg men jag lyckades somna mellan Ulricehamn och Jönköping och sen mellan Norrköping och Södertälje, så man var lite mörr när man kom hem till mamma & pappa. Som tur var hann jag sova i några timmar innan det var dax för dopet för lilla Saga, jag har tagit lite kort men det får ni inte se förrän jag kommer hem igen till " Gothenburg Of City " hahaha !

Efter dopet och fikat åkte jag hem för att byta om och sen begav mej vidare till fina Emma för lite tjöt och en flaska Azti. Lite senare tog vi bussen upp till Tullingeberg för att äta Pizza och sen gick vi hem till min kusin där resten av släkten väntade, det var riktigt kul !!! Sent blev det också, så att min farbror körde hem oss på natten..tack kära Lelle för det !!

Idag kanske jag ska hem till en annan underbar vän som heter Therese tillsammans med Emma, men jag får se vad Emma säger, hon skulle ringa mej så fort hon hade vaknat . I eftermiddag kommer kanske syrran & Leia hit, men det återstår att se...


Så där, det var ungefär vad som har hänt hittills... Men än så länge har hela resan varit helt underbar men jag längtar efter Mattias och jag önskar såååå att han var här hos mej !!


Kommentarer
Postat av: Helen

Skönt att höra att du kommit fram helskinande! Det verkar som om du har det bra där uppe och att det händer en del :) Kram så länge!

2009-12-13 @ 12:00:56
Postat av: emma

haha tack de va kul att vara en persson/rundblad för en kväll :)gillar lelle skarpt,vilken fin människa!!

2009-12-13 @ 14:03:15
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0