En trevlig helg och en ny vecka..

Min och Cattas film & vinkväll blev mycket lyckad och vi hade det super roligt ! Dock lite för mycket vin kanske för min del eftersom jag var bakis hela dagen igår och låg i soffan men aja, det är ju inte varje dag sånt händer så det gjorde inte så mycket.

Idag ska jag på en jobbintervju som personlig assistent åt en kvinna, men det är bara varannan helg så det känns helt lagom ( om man nu skulle få den ) men jag återkommer mer om det i eftermiddag.

I morgon ska jag till min jobbcoch och avsluta det vi har påbörjat, så det känns riktigt skönt !

Onsdag vet jag inte riktigt än vad som händer, eventuellt ska jag in till stan och ta en fika men en kompis eller så ska jag hem till Helen en sväng och hälsa på.

Torsdagen hänger lite på hur det blir på Onsdan så det får stå öppet ...

Fredag, det är då allt kommer att hända !! Först ska jag och Catta gå och se Peter Jöback´s Julshow och sen ska jag äntligen få åka upp till Sthlm och träffa släkt och goa vänner !

Eftersom jag inte kommer komma fram förrän på Lördag morgon så blir det kanske någon timme sömn innan det är dax för dop ( min kusins dotter ska nämligen döpas ) så det ska bli super kul att få träffa Persson-klanen igen !!!

Lördag kväll ska jag äntligen få träffa Emma !!!! Myyyys !!  Hmm,jag ska hjälpa henne att julpynta lite ( fast det vet hon inte om än ! ) HAHAHA !

Vad som händer på Söndan vet jag inte riktigt än men det kommer nog bli lugnt eller så kommer jag att åka runt och träffa lite goa vänner, får se vad det blir...

Men nu är det bara Måndag...


Kommentarer
Postat av: emma

hahah du kommer inte innanför min dörr me ditt jävla pynt jenny!! ;)

2009-12-07 @ 22:37:47
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0