fika,fika,fika !

I morse åkte jag till mammas jobb och fick mina tänder putsade och fixade, sen hem till Börje & Harriet på fika. Efter det blev det en sväng hem till Cicci för ännu en till fika då även min gamla vän Ylva från gymnasiet kom så vi fick träffas ordentligt, det var säkert 5 år sen jag såg henne så det var suuuuper kul att hon kom !! Efter det ringde jag Tessan ( det är en gammal kompis från Gymnasiet ) så jag bjöd hem mej själv en liten snabbis innan jag var tvungen att åka och hämta mamma på jobbet, så den här dagen har bara flygit iväg ! Så nu är det bara två dagar kvar och dom är fullbokade kan jag lova ! Lelle ( min farbror ) kom hit ikväll också för att äta middag med oss och säga hejdå, så det var trevligt !

I morgon på dan ska jag hem till Linda som bor i Åkersberga ( som ligger på heeelt fel sida av stan ! ) hon är också en kompis från Gymnasiet som jag även har spelat fotboll med i flera år, så det ska bli kanon kul ! Vi har nog inte setts på säkert 7 år, så nu är det verkligen på tiden ! Sist jag skulle hem till henne slutade det med att jag hamnade mitt inne i stan med en rykande motor så min kära pappa fick komma in och hämta bilen mitt under rusningstrafik ( behöver jag säga att han INTE var glad ???! ) så i morgon ska jag åka tåg, tunnelbana och buss, hmm undra hur detta kommer att sluta !?!! Men jag hittar lite bättre när jag åker kommunalt här uppe än vad jag gör med bil, så det kommer nog gå bra !

Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte riktigt än, men det blir säkert nånting skoj som händer.

Nä,det är nog dax att sova nu om man ska orka hela dagen i morgon !

God Natt !

Kommentarer
Postat av: emma

du e ganska ursäktad ;)

2009-12-16 @ 23:10:56
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: emma

ja får väl gnälla hur mycke ja vill!!!!!

dessutom gillar ja inte julen,varför ska jag behöva sitta å fira jul me massa prettomänniskor å lossas att ja tycker om dom?

2009-12-18 @ 10:44:02
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0