film & vinkväll !

Ikväll får jag besök av goa Catta, vi ska titta på film spela Wii och dricka lite vin, det ska bli super trevligt ! Så nu har jag städat, tvättat och bäddad sängen och vinet är på kylningen. Det kommer även en vän från Sthlm som heter Magnus, han har varit nere på Fitness Mässan och ska sova över en natt så det ska bli kul . Dessvärre blir det inge pizza ikväll för Catta skulle äta hos hennes föräldrar så nu vete tusan vad jag ska äta för det är inte så roligt att äta pizza själv och sen är jag inte allt för sugen på det heller... Aja,det ger väl sej vad det blir.

Mattias åkte idag också så nu ses vi inte förrän till Jul ( om det vill sej riktigt illa ) eftersom jag åker upp till Sthlm nästa helg och då kommer han hem och sen åker han kanske igen på Söndan igen för han har jourvecka, jaja det löser det också.

Nä, nu är det dax för en dusch och sen hälla upp ett glas vin och invänta gästerna !

Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans !

Kommentarer
Postat av: emma

hälsa magnus :)

snart kommer du hit tjihooo.. måste ju medela att jag köpt en jävla julblomma idag för att göra dig stolt å glad ;)

2009-12-05 @ 23:31:39
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Mattias

Emma Glöm inte ljus med =)

2009-12-06 @ 17:53:18
Postat av: emma

mattias ja hittar inte den där förbannade ljusstaken,men säg inget till jenny hon kommer bli så arg på mig då :)

2009-12-07 @ 02:32:19
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Mattias

Emma. Du kan vara lugn skall inte säga nåt..=) Jenny kommer ta med alla sina ljus till STHLM så vi slipper ha dom hemma hos oss=)

2009-12-07 @ 20:16:46
Postat av: emma

haha ja hon ska släpa hit massa mossa å grejer tydligen så min jul kommer den tolfte :)

men de finns nog så de räcker å blir över till er oxå kan ja tro ;)

2009-12-07 @ 22:04:39
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0