Heeela familjen Persson !

Igår kom systeryster och Leia ner och förgyllde vår julhelg ! Så då blev det en liten mini-Julafton och julklappsutdelning, behöver jag säga vem som fick flest julklappar ????!  Lite senare på kvällen gick jag och Cia på en liten promenad, gissa hur skönt det var plus att vi fick lite kvalitetstid själva... det var mycket trevligt !

Resten av kvällen blev lugn, Leia höll låda mestadels och vi invigde alla julklapparna som hon hade fått. Från oss fick hos mini-lego, pärlset i form att Princessa, halsband, vattenfärger och nya papper. Från mamma & pappa fick hon handduk, bedset, handväska, dvd-spelare till bilen och så var det något mer som jag inte kommer ihåg nu. Jag fick hudvårdsprodukter och Mattias fick en form av klossar som man skulle sätta ihop på något sätt..

Idag ska jag och Cia åka och köpa en pulka, sen ska hela familjen ut i backen och åka ! Hahaha, det var väldigt länge sen jag åkte pulka nu så det ska bli riktigt skoj ! I kväll ska jag och Mattias hem till hans moster på släktträff, det ska bli skoj !

Jag kommer att sätta in massa bilder sen när hela julhelgen är över, så ni får försöka hålla ut ett litet tag till !


Nä,nu ska jag sätta på kaffebryggan så dom andra vaknar !


God Morgon !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0