Jag älskar min familj !

Min familj är dom mest underbaraste jag har näst efter Mattias, vi har haft våra svåra år när jag var yngre och halv vild men vi har lärt oss att kommunicera på ett helt annat sätt än vad vi någonsin har gjort och det känns helt underbart ! Dom är som dom är men dom är ändå min familj som står mej allra närmast och efter jag flyttade hemmifrån för 8 år sen så har vi fått en helt annan kontakt och den är helt ovärdeligt ! Jag vet att jag kan berätta vad som helst för dom och att jag kan vara helt ärlig mot alla utan att känna mej rädd att något kommer att hända, det är en känsla som jag aldrig har haft förrut och det känns helt underbart ! På ett visst sätt så känns det jätte skönt att vi har det här avståndet som vi har men samtidigt så kan jag bli ledsen när dom åker och lämnar mej kvar, men det är ju priset som jag får betala för att ha tagit det här beslutet att bo så långt bort från dom som jag gjort,det fanns ju en anledning till det när jag flyttade ner hit 6 år sen, men det var då och nu är nu...

Jag älskar dom och dom är absolut den allra bästa familj man kan få i livet på gott och ont, jag känner mej högt lottad att få vara en del av min älskade familj !





Kommentarer
Postat av: Helen

Vad fint skrivit om din familj! Precis så känner jag för min med, hoppas att dom allra flesta gör det där ute! Kram

2009-12-28 @ 21:47:18
Postat av: Jenny

Ja, man har bara en familj och den ska man vara rädd om ! Det finns inga som känner en och älskar en villkorslöst som sin egen familj, sånt växer sannerligen inte på träd ! =)

2009-12-29 @ 09:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0