Juldax !

Hmm,ja jag vet att jag har varit urdålig den senaste tiden att updatera min blogg och som vanligt har jag inge vettig ursäkt för det, mer än att jag inte har prioriterat den helt enkelt så det får nog bli mitt nyårslöfte i år...

Den senaste dagarna har jag ägnat mej åt att julfixa och städat så nu får mer än gärna Julafton komma ! Idag har det blivit en hel del julmathandlande så nu är hela kylskåpet fullt av mat och annat smått och gott, mina föräldrar är på väg ner just nu så jag antar att dom kommer vilken timme som helst.

Ikväll blir det att ta det lugnt, i morgon ska mamma och jag iväg och handla laxen och på eftermiddan ska vi alla på julmarknaden på Liseberg, det ska bli super mysigt !

God Jul till er alla !  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en riktigt mysig jul vännen. Jag lovar att lägga in fler bilder på huset sen, än så länge får du nöja dej med några detaljer på bild:)



Hoppas vi kan ses efter jul också. Du är så välkommen att hälsa på oss här i huset!



Kramar i massor!

2009-12-23 @ 22:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0