Julen i bilder !

Här kommer lite bilder från vår julhelg !





Här var vi på Lisebergs Julmarknad, det var riktigt
mysigt !




Efter julmarknaden åkte vi hem till Mattias mamma
så mina föräldrar fick se hur hon bodde..




Så var det dax för självaste Julafton och Skrållan
skulle ju också vara lite julfin !




Jag satte pappa i arbete, han fick göra köttbullarna
dom blev riktigt goa faktist !




.... och så blev det dax för glöggmys när Mats kom



.... och för det goa och stora julbordet !



Julbrasan var på plats också !



.... Så var det äntligen dax att sätta sej till bords !



Mattias tomtade i år igen för grannens barn...



Dagen där på kom Cia & Leia ner !



Leia fick mest julklappar, här bygger hon och Mattias
ett legohus ( jag vet inte riktigt vem som hade roligast,
jag tror det var Mattias ! )




Visst är hon fin, min älskade Leia !?



Morfars tjej !



Gruppbild !



Älskade systeryster !



Så där, det var i stora drag det !




God Fortsättningen till er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0