Julshow och stockholm !!

Det gick jätte bra hos min nya brukare och det känns jätte rätt ! Så nästa Fredag ska jag tillbaks dit för att gå bredvid igen. Det blev inge vidare "bredvidgång" idag utan det var mest att jag skulle träffa mamman och den andra assistenten, jag fick även träffa henne jag skulle ta hand om en liten snabbis innan jag gick.

Nu är det äntligen dax för JULSHOWEN och sen min efterlängtande STOCKHOLMSRESA !! Ni kan ju gissa hur mycket jag längtar att få komma hem nu !!! Mattias mamma kommer och hämtar mej klockan 6 så det är väl bäst att sätta fart med dusch, påklädning och med packningen som är kvar.

Catta och jag ska först gå och ta ett glas vin inne i stan innan vi ska till Scandinavium, hmm jag har faktist aldrig varit dit så detta ska bli extra roligt faktist att dels få hitta på något kul med Catta och sen få gå till Scandinavium och lyssna på Peter Jöback, ni vet han som är så grymt snygg men som spelar för det "  motsatta laget ", hehehe !

Ha en fortsatt trevlig Fredag och en underbar Helg allesammans !


Kraaaam på er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0